ГлавнаяСтатьиТекстыПереводНовости
ТемаАкцииИскусствоСсылкиГазетаРедакция
Molotow-Cocktails für die Moral - ПРОSTORY - украинский литературный журнал Molotow-Cocktails für die Moral Prostory Nr.8 Documenting Maidan - ПРОSTORY - украинский литературный журнал Prostory Nr.8 Documenting Maidan Катя Ланґе-Мюлер: Надто рання любов до тварин - ПРОSTORY - украинский литературный журнал Катя Ланґе-Мюлер: Надто рання любов до тварин

Фрідріх Крьонке: По Києву на метро

Фрідріх Крьонке: По Києву на метроЄ в мене проїзний на місяць для київського метро, це велике щастя маленького розміру, тримаю його при собі, можу намацати через тканину куртки. Як місцевий житель, мов той, якому дозволено бути причетним, так, як і належить, проводжу електронною карткою по сканеру на турнікеті й стрімко проминаю світлову перегородку, перш ніж вона встигне передумати, і ось я вже пірнаю ескалатором вниз і вглиб. Але я не той, якому дозволено бути причетним (...)
 
Комментарии (2)

Гендрік Джексон: У Бурґері з Мадонною

Гендрік Джексон: У Бурґері з Мадонною„То я зараз заскочу?“ – телефонував Ернесто Кастільо, співвидавець літературного журналу lauter niemand. Саме цей журнал влаштовує щотижневі відкриті читання і вже з десяток років грає не останню роль у Берліні, він є збірним пунктом майбутньої та пройдешньої богеми, алкогольною сутністю усіх літературних напрямів. Але ж, Ернесто, сьогодні не неділя! А зазвичай усе відбувається так: той, хто у суботній вечір захоче послухати трохи гарної чи поганої літератури й до того ж надірвати горло - йде до «літературної лабораторії - lauter niemand». Побічні дії: бодун і ніякий понеділок. Чому?(...)
 
Комментарии (1)

Тихое свидетельство

Тихое свидетельствоБольшинство работ на выставке «Уже сказанное» представляют собой напечатанные на холсте фразы, взятые из украинских субтитров различных телевизионных сериалов. Слова наподобие «Я ж кохаю тебе», появившиеся внизу экрана в драматический момент «мыльной оперы», были сфотографированы художницей и нанесены на полотна в технике переносной печати. Реплики героев, извлеченные из оригинального контекста, превращены в сравнительно самостоятельные визуальные объекты (...)
 

Простір публічний і приватний

Простір публічний і приватнийПублічне і приватне, розмитість кордонів між ними, пошук нових дефініцій – ці теми лягли в основу відразу декількох мистецьких проектів, які були реалізовані незалежно один від одного в різних країнах Європи. Факт, що свідчить про актуальність і потрібність нових підходів до таких фундаментальних категорій людського життя. Проект "Homestories" у київському Центрі Сучасного Мистецтва при НаУКМА став платформою для зустрічі кураторів виставки «Revisiting Home» з українськими художниками, архітекторами і кураторами та спільного обговорення вражень, ідей, надій та бачень дому як посередника між публічним і приватним (...)
 

Ціна споживчої уваги. Tеорії Ґеорґа Франка про рекламний псевдопрогрес

Ціна споживчої уваги. Tеорії Ґеорґа Франка про рекламний псевдопрогрес В работе «Ментальный капитализм. Политическая экономия духа» Г. Франк попытался обосновать дискуссионные на Западе понятия «ментального капитализма» и «экономии привлечения внимания», введённые автором в работе «Экономия внимания» в 2004 году («Ökonomie der Aufmerksamkeit»). По мнению ученого, ментальный капитализм является стержнем, который объединяет механизмы разнообразных систем производства идеологии, а именно систем науки, философии, политики, финансово-торговой сферы, информационного рынка, рекламы (...)
 

Дні іспанського кіно

Дні іспанського кіно26-28 травня у київському Будинку кіно відбувається показ іспанського кіно. Щодня демонструватимуться два фільми мовою оригіналу (синій зал) та з перекладом (червоний зал), сеанси о 18.30 та 20.00. У програмі заявлені фільми - Головна вулиця (реж. Хуан Антоніо Бардем), Вигодуй ворона (реж. Карлос Саура), Сьомий день (реж. Карлос Саура), Даю тобі свої очі (реж. Ісіар Больяі), Слабкість більшовика (реж. Мануель Мартін Куенка), Смерть велосипедиста (реж. Хуан Антоніо Бардем). 
 

Тереція Мора: Смерть із косою

Тереція Мора: Смерть із косоюЛіс застиглого часу. Коло, яке можна було зробити, туди, за межі, щоб потім знову повернутися приблизно в те саме місце, з тією різницею, що це знову було можливо – що саме? Щось. Забула.Чи це ще правда, що на краю світу час зупиняється, і що це має означати, чи зможу я зробити те, заради чого сюди прийшла, – про це я думала дорогою, тюпаючи канавами від тракторних коліс, по коліна завглибш. Тут і там розколини навперехрест, жодного клаптя ґрунту, по якому можна було б нормально йти, всюди ці глибокі баюри, гарна лесова земля, побіліла від спеки, запечена на скелю, ані сліду людської ноги (...)
 
Комментарии (2)

Томас Бернхард: Из Имитатора голосов

Томас Бернхард: Из Имитатора голосовТак называемые исследователи пещер, превратившие процесс исследования пещер в задачу всей своей жизни, и всегда вызывавшие огромный интерес у читателей столичных глянцевых журналов, недавно исследовали пещеру, расположенную между Таксенбахом и Шварцахом, которая, как мы узнали из газеты, всегда оставалась совершенно неисследованной. В конце августа и при идеальных погодных условиях, по сообщению зальцбургского Фольксблатт, исследователи пещер проникли в эту пещеру (...)
 

Все люди – монстры, стоит им только проветрить свою броню

Все люди – монстры, стоит им только проветрить свою бронюПопробуйте себе представить, что вы за руки и за ноги привязаны к дереву, и в вас стреляют из пулемёта. Думаете, вы бы чувствовали себя при этом расслабленно? Я основываюсь на том, что разговор между людьми, которые не знают друг друга, в принципе не возможен. То, что люди, которые постоянно видят друг друга, могут обмениваться взглядами, - это я с готовностью допускаю. Какая-нибудь супружеская пара, например, по поводу кухонного рецепта.Любая другая форма разговора несёт в себе что-то аномальное (...)
 
Комментарии (1)


Газета Простори

eurozine
 


Главная  Статьи  Тексты  Перевод  Новости  Тема  Акции  Искусство  Ссылки  Газета  Редакция  


Дизайн Александр Канарский © 2007.
При использовании материалов ссылка на prostory.net.ua желательна.