ГоловнаСтаттіТекстиПерекладНовини
ТемаАкціїМистецтвоЛінкиГазетаРедакція
Шинед Кеннеді: Семюел Бекет – поет песимізму чи провісник спротиву? - ПРОSTORY - український літературний журнал Шинед Кеннеді: Семюел Бекет – поет песимізму чи провісник спротиву? За перформанс – за ґрати? - ПРОSTORY - український літературний журнал За перформанс – за ґрати? После праздника / Після свята - ПРОSTORY - український літературний журнал После праздника / Після свята

«СВОЇ», «ЧУЖІ» І ЛІТЕРАТУРА

«СВОЇ», «ЧУЖІ» І ЛІТЕРАТУРАГраматика ідентичності сьогодні створює корсет сучасної української літератури: хто має право вважатися українським письменником, чи можна брати до канону національної літератури твори, написані російською, і хто вповноважений приймати такі рішення? Питання про те, чи можлива в сучасному світі національна література, хто видає їй паспорти та візи, ми дискутуватимемо з Сергієм Жаданом, Марком Бєлорусцем, Олександрою Григоренко та Нелею Ваховською. 
 

Мартін Поллак: Мрець у бункері. Фрагмент

Мартін Поллак: Мрець у бункері. ФрагментЦе не книга спогадів, у якій автор переймається питанням, хто він такий. Це радше книга історії,у котрій автор запитує себе, як сталося т ак, що він зміг з’явитися на світ. Мартін Поллак – один із визначних австрійських письменників, один з головних діячів у ланцюгу, що сполучає Центральну та Східну Європу, – не пам’ятає свого батька. Здобутком цієї історії, яка є водночас історією сім’ї, і нації, і війни, є те, що читач ніколи не забуде його батька – мерця у бункері (...)
 

Фігури замовчування: Майдан і Бідність

Фігури замовчування: Майдан і БідністьУ суботу 12-го квітня о 13.00 у Камерному поетичному залі Книжкового Арсеналу  (вул. Лаврська, 10-12, Київ) відбудеться дискусія за участю редакторок та авторок восьмого числа Просторів «Documentig Maidan». Під час дискусії буде анонсовано наступний випуск – “Бідність”. Спеціальний випуск  жуналу Простори «Documentig Maidan» вийшов англійською мовою та об’єднав свідчення, художні та аналітичні тексти українських та іноземних авторів. 
 

Документируя Майдан

Документируя МайданСпециальный выпуск журнала Просторы №8 посвящен украинскому протестному движению, начавшемуся в ноябре 2013 года и объединенному под общим названием сначала «Евро-Майдан», а затем - «Майдан». Этот номер планировался и создавался в контексте протеста и не ставил перед собой целью его целостный анализ. Материалы номера объединяет документальный литературный и художественный подходы к рефлексии последних политических и общественных (...)
 

Василь Лозинський: Свято після дебошу

Василь Лозинський: Свято після дебошуУ збірку «Свято після дебошу» увійшли вибрані вірші з різних років. У дещо іншому вигляді та доповнена перекладами, ця збірка була відзначена на конкурсі «Смолоскип» у 2010 році ІІІ премією. Для створення авторського самвидаву в естетиці робіт швейцарського художника Томаса Гіршгорна, який стверджував, що «робить мистецтво політичним», використано обкладинки глянцевих журналів.(...)
 

Левіафан, або Найкращий з усіх світів

Левіафан, або Найкращий з усіх світівЦе пристрасна історія-щоденник унтерофіцера Вермахту, який у лютому 1945 року намагається врятуватися від наступу союзників. Крім нього, серед пасажирів апокаліптичного потяга-Левіафана гітлерівської доби зустрічаються священик-націоналіст, діти, солдати, вояки гітлерюґенду, дрібна інтелігенція і давнє кохання головного героя – Анна Вольф. У пронизливій джазовій манері герої дискутують про всесвіт, бога, евклідову геометрію, мріють, марять, вмирають, кохають… Так, за Шмідтом, закінчується епоха віри.
 

Марианне Грубер: Протокол страха ІІІ

Марианне Грубер: Протокол страха ІІІВы тут ни при чем. С вами лично это никак не связано. Особого значения ваша роль не имеет. И более значимой она не станет, когда в конце нашего разговора я совершу, что должен совершить. Я исполняю некую миссию, к вам не имеющую отношения. Могли бы даже перейти на другую сторону прежде, чем я вас зафиксировал. Заранее нужно было предвидеть опасность, пока не стало слишком поздно. Вы должны были меня не увидеть, не узнать, не обратить внимания на маску, которую я ношу.  (...)

 

Гюнтер Андерс: Братья

Гюнтер Андерс: БратьяВступить в кровопролитную борьбу с объединенными силами полиции и многочисленных, хорошо вооруженных жителей деревни Соф – такую возможность Гют не рассматривал даже во сне. Ведь собственная его дружина отнюдь не обладала той мощью, какую он ей приписывал в своих вымогательских речах. Как угроза дружина была куда более эффективной, нежели в действительности. Недаром господин Гют получил прозвище Не-Кровавый – ибо удачное вымогательство по сути своей бескровно (...)
 

Просторы №8 Documenting Maidan

Просторы №8 Documenting Maidan16 и 18-го марта 2014 в Лейпциге и Берлине  состоятся презентации нового англоязычного номера аналитико-художественного журнала Просторы (Украина) „Documenting Maidan“ и дискуссия, посвященная Евромайдану. Трагические противостояния зимы 2014 года, итог которых - более ста погибших и около полутора тысяч раненых, все еще остаются неосмысленными. Но в устах протестующих уже звучит новая повестка: военные действия в Крыму и на юго-востоке (...)
 


Газета Простори

eurozine
 


Головна  Статті  Тексти  Переклад  Новини  Тема  Акції  Мистецтво  Лінки  Газета  Редакція  


Дизайн Олександр Канарський ©2007.
При використаннi матерiалiв сайту бажаним є посилання на prostory.net.ua