ua
ru
de
Главная
Статьи
Тексты
Перевод
Новости
Тема
Акции
Искусство
Ссылки
Газета
Редакция
Культовий фотомитець Мирон Цовнір у Києві
Катарина Раабе: «Тут не было восемьдесят девятого»
Ein gefährlicher Ort
Свобода быть собой? К выставке Евгении Белорусец «Своя комната»
Богдан Стороха
(Понедельник, 21 Май 2012)
Смотря эти фотографии, полезно расфокусировать зрение. Размыть лица, расконтурить очертания, чтобы понять: ты видишь людей, состоящих в отношениях. Антропологические единицы, «существа на двух ногах с девятью отверстиями». Пол здесь – не онтологическая характеристика, а атрибуция. Возможно – потому что это быт, в котором половое не играет решающей роли; возможно – потому что это мысль автора, сознательно избегающей любой акцентуации сексуального как бытийного выразителя может – потому что живущие вместе люди становятся со временем (...)
Комментарии (8)
Патрік Мекі: Мистецтво Джеффа Волла
з англійської переклала Олеся Камишникова
(Пятница, 20 Апреля 2012)
Найсильніші з-поміж перших робіт фотографа сповнені дивовижного усвідомлення свободи зображення, ілюстрування, опису. Прикладом цієї чутливості стали вражаючі фото початку 1980-х на кшталт «Молока»; посутньо, ця робота – віртуозне свідчення зображальних можливостей фотографії, вигідно продемонстрованих шляхом показу того окремого моменту, коли частина молока розхлюпується з пакету, що його невпевнено тримає в руці чоловік, який сидить на тротуарі (...)
Комментарии (2)
Я и Она
Из проекта Евгении Белорусец
(Воскресенье, 04 Марта 2012)
1 марта состоялась акция «Я и Она», заключающаяся в конструировании женственности с помощью выбора её атрибутов.
История живописи знает случаи, когда тот или иной предмет в руках изображаемой должен был раскрыть её неповторимые свойства или же проявить её социальную и религиозную репрезентацию. Мы встречаем подобное определение фигуры через предмет в портретной живописи XIV-ХVII- веков и в изображениях святых, держащих в руках орудие своей казни. (...)
Комментарии (3)
Невраховані голоси
Анастасія Рябчук і Нікіта Кадан
(Воскресенье, 19 Февраля 2012)
А взагалі, міліціонер бабу боїться. Каже, помреш в машині по дорозі в отдєлєніє, а мені що робити? Так що я не жаліюсь, хай уже краще ганяють, так принаймні коробельники тут не осідатимуть. А то бува, ми десь місце базарне зробимо, почнемо десь торгувать, і вже коробельники тут як тут! Приїжджають з овочебаз машинами, розставляють свої коробки, зонтік ставлять і уже вони тут хазяї. А як міліція ганяє, то не ставлять, бо як їм то все збирати? Це ми – ноги в руки і побіг (...)
Мистецтво працює болем у соціальному тілі
Тамара Злобіна
(Пятница, 14 Май 2010)
Кураторський проект Олесі Островської-Лютої, який втілила у життя група РЕП, здійснив непомітну на перший погляд зміну – історичні артефакти увійшли до сфери сучасності, перетворившись на активних мовців. Проект «Велика несподіванка», присвячений Всесвітньому дню боротьби з туберкульозом (24.03 – 23.05.2010 р., Національний художній музей, Київ; за підтримки фонду Рината Ахметова «Розвиток України»), здивував не лише самим фактом – в Україні епідемія туберкульозу (...)
Комментарии (8)
"Процедурна кімната"
Нікіта Кадан / Катерина Міщенко
(Четверг, 13 Май 2010)
українські та загалом тортури, подібно до радянських енциклопедій, нав’язують відчуття повсякденності. «ласточка» або стояння на голові чи на пальцях ніг – це корисні гімнастичні вправи. ними ти символічно бережеш чи скоріше плекаєш своє тіло. «слоник», прищемлені дверима пальці , приєднані до вух чи геніталій телефонні дроти – жодної екзотики, серед предметів побуту почуваєшся як удома, тільки от ситуація вимагає надати кілька послуг державній статистиці. про такі послуги домовляються мовою тіл (...)
Комментарии (10)
Українське тіло. Бомжі і діти
Оксана Брюховецька
(Вторник, 11 Май 2010)
У дитинстві, коли плетешся, тримаючи дорослого за руку, часом дивишся собі під ноги. Маленький зріст і певна відсторонена зосередженість дозволяють уважно роздивлятися порепану, брудну чорно-сіру шкіру асфальту, сміття. Бруд вулиць і дворів, що проступає з-під чорного талого снігу. Собачі екскременти. Бички. Використані, зім’яті упаковки, потоптаний целофан і пластик. Гнилі недоїдки. Сліди блювоти. Плювки зі слизом. Плювки із кров’ю. Людиноподібні істоти, хитаючись, простують повз вас (...)
Комментарии (16)
Less is more
Наталия Чермалых
(Вторник, 24 Ноября 2009)
Выставка 20 номинантов на премию Пинчук Арт Центра. 31 октября в Pinchuk Art Centre открылась выставка, представляющая работы 20 молодых украинских художников, вошедших в шорт-лист одноименной центру премии, которую обещают вручить 4 декабря. Участники были отобраны авторитетным жюри, в состав которого, помимо прочих, входили Борис Михайлов, Сергей Братков и несколько кураторов из Берлинской национальной галереи и лондонской галереи Тэйт. Практически все номинанты, за редким исключением, - представители самого нового поколения (...)
Комментарии (21)
«
Начало
Предыдущая
1
2
3
4
Следующая
Последняя
»
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
ЛЕВІАФАН, або Найкращий з усіх світів. Твір для трьох голосів, піску та звукової симфонії
Вистава до річниці збройного протистояння на Майдані
Марк Белорусец: Олег Лышега останется с нами
Олег Лишега: Генрі. Добірка зі щоденників Генрі Девіда Торо
З англійської переклав Олег Лишега
Аміран Свімонішвілі: Вірші
З грузинської переклала Наталя Трохим
В Киеве откроется выставка «Референдум о выходе из состава человечества»
Донбасс борется за права человека: пресс-конференция в Северодонецке
Press Conference in Severodonetsk - Human Rights in an undeclared war
Михаэль Крюгер: Избранное
Перевод с немецкого Марка Белорусца
Тарас Федірко: Туди немає швидких доріг
Василь Лозинський: Нові вірші
Саша Протяг: ~многолетники (которые здесь растут) как однолетники~
Игорь Бобырев: Стихи
Главная
Статьи
Тексты
Перевод
Новости
Тема
Акции
Искусство
Ссылки
Газета
Редакция
Дизайн Александр Канарский © 2007.
При использовании материалов ссылка на
prostory.net.ua
желательна.