ua
ru
de
Головна
Статті
Тексти
Переклад
Новини
Тема
Акції
Мистецтво
Лінки
Газета
Редакція
Томаш Пйонтек: з Підручника для першого класу
DIALOG / LITERATUR / ÜBERSETZUNG
Антонио Мореско: Песни хаоса (фрагменты)
Выставка «Перед казнью»: часть третья
Евгения Белорусец
(Понеділок, 09 Грудня 2013)
Те, кто скандирует «Слава Украине – смерть врагам!» придерживаются порой радикально противоположных взглядов на то, чему именно слава и кому именно смерть. Правда, различие этих взглядов стирается уже на пороге проникновения в эти языковые формулы. Ассимиляция, интеграция, выравнивание являются надежной основой ксенофобной риторики. Она поглощает, чтобы развиваться и расти. Сегодня она претендует на роль универсального языка (...)
Выставка «Перед казнью»: часть вторая
Евгения Белорусец
(Субота, 16 Листопада 2013)
Мы публикуем камбоджийскую серию работ украинского художника Николая Гроха, которые вместе с фрагментами его интервью и фотоснимками стали одним из основных высказываний выставки. Представленные тут рисунки и гравюра были созданы в середине 80-ых, в связи с поездкой Николая Гроха в Камбоджу, предпринятой в составе официальной советской делегации через несколько лет после поражения режима «Красных кхмеров». (...)
Выставка «Перед казнью»: часть первая
Евгения Белорусец
(Четвер, 07 Листопада 2013)
С 10-го по 28-ое октября в Киеве в галерее Карась прошла выставка «Перед казнью». Основу экспозиции составили работы Никиты Кадана и Николая Гроха, представляющие взгляд художника на крайние формы политического насилия, осознанным свидетелем которого он становится.
Убийственные манифестации власти, этноцентристский и социальный расизмы (...)
Роботи, які ви не можете прийняти
Р.Е.П.
(П'ятниця, 26 Липня 2013)
«Роботи, які ви не можете прийняти» придумані нами кілька місяців тому, після відмови від участі у виставці «Велике та Величне». Із самого початку було зрозуміло, що будь-який вислів художника, хай би яким критичним він би був, у контексті цієї події буде нівельовано. Зараз видно, що твори на виставці показані не як мистецтво, вони грають роль артефактів, речових доказів, використаних для підтвердження генеральної лінії проекту – проголошення ролі християнства (...)
Європа як супермаркет
Василь Лозинський
(П'ятниця, 07 Грудня 2012)
Робота групи Р.Е.П. «Зріз» на конкурсі FAGP має дуже ефектний вигляд, навіть феєричний, як на фото, так і у тривимірному просторі. На фото – через свою пласкість, що притаманна усім картам з ізолініями, які умовно позначають висоту гір та заглибленість западин. Зріз – це картографування як процес, бо це бутафорний зріз, декорації до різних вистав на пострадянському просторі, які є частиною приватних інтер’єрів помешкань, кафе (де спілкування має певну театралізованість) або готелів (...)
Курировать нищету
Евгения Белорусец
(П'ятниця, 30 Листопада 2012)
Это звучит ободряюще. За этим словосочетанием скрывается зловонное соединение практически новейшего, запускающего свои щупальца в будущее слова, и давнего, древнейшего слова, испачканного дурной славой и многочисленными слоями безысходности, каждый из которых одарил
слово
новым значением и новыми оттенками смыслов. Ободряет главным образом новизна этой пары. Словно «кураторство» способно облечь нищету в некую новую оболочку,
облагородить
(...)
Коментарі (2)
Проблеми КОМУНІКАЦІЇ ХХI
Лада Наконечна
(Середа, 11 Липня 2012)
Так історично склалося, що в українському мистецькому середовищі не вистачає поваги до роботи художника – першого у ланці виробництва культурної продукції (критичної, інтелектуальної, експериментальної тощо). І як відповідь – художник відчуває недовіру до діяльності певних інституцій, приділяючи більше уваги самоорганізаційним практикам. Для художнього середовища не є новиною, що інституції часто маніпулюють художниками у власних цілях і, не в останню чергу, заради реального чи майбутнього отримання прибутку, підкреслюючи насамперед матеріальну (...)
Коментарі (15)
Воображение мертво, вообрази себе
Яна Волкова
(Вівторок, 22 Травня 2012)
К архитектонике выставки «Картина заслоняет пейзаж» в НХМУ. Неучтённые моменты не ангажированы надеждами, идеалами, иллюзиями и даже разочарованиями. Они не попадают под диктатуру бюрократии пользы, а, значит, не обусловлены предуготовленным смыслом. Субъективность производит отношение из нонсенса. Вот её формула. Поэтому, в построении процедуры аргументации есть нечто немыслимое. Сверхзадача, имманентная бытию, свойственная ему «несвойственность». Логика поступка никогда не предзадана, но становится (...)
«
Початок
Попередня
1
2
3
4
Далі
Кінець
»
ЛЕВІАФАН, або Найкращий з усіх світів. Твір для трьох голосів, піску та звукової симфонії
Вистава до річниці збройного протистояння на Майдані
Марк Белорусец: Олег Лышега останется с нами
Олег Лишега: Генрі. Добірка зі щоденників Генрі Девіда Торо
З англійської переклав Олег Лишега
Аміран Свімонішвілі: Вірші
З грузинської переклала Наталя Трохим
В Киеве откроется выставка «Референдум о выходе из состава человечества»
Донбасс борется за права человека: пресс-конференция в Северодонецке
Press Conference in Severodonetsk - Human Rights in an undeclared war
Михаэль Крюгер: Избранное
Перевод с немецкого Марка Белорусца
Тарас Федірко: Туди немає швидких доріг
Василь Лозинський: Нові вірші
Саша Протяг: ~многолетники (которые здесь растут) как однолетники~
Игорь Бобырев: Стихи
Головна
Статті
Тексти
Переклад
Новини
Тема
Акції
Мистецтво
Лінки
Газета
Редакція
Дизайн Олександр Канарський ©2007.
При використаннi матерiалiв сайту бажаним є посилання на
prostory.net.ua