ГоловнаСтаттіТекстиПерекладНовини
ТемаАкціїМистецтвоЛінкиГазетаРедакція
Zensurphantome vor dem Hintergrund einer scheidenden Epoche - ПРОSTORY - український літературний журнал Zensurphantome vor dem Hintergrund einer scheidenden Epoche Київська презентація спеціального номера газети «Простори» - ПРОSTORY - український літературний журнал Київська презентація спеціального номера газети «Простори» Literarischer Briefklub - ПРОSTORY - український літературний журнал Literarischer Briefklub
Друкувати

Ласкаво просимо на ТРУДОВУ ВИСТАВКУ!

 

labour_show

Тривалий час працю обожнювали. У ХХ столітті вона неодноразово очолювала пантеон художньої репрезентації. Сповненими духу переможеної, трансформованої природи зображеннями трударів рясніли сторінки газет, вони з’являлись у найоптимістичніших сюжетах новин, лаконічними орнаментами відтворювалися на стінах будівель. 

Проте сьогодні праця постає перед нами як божество повалене. Ми самі майже не помітили, як війна з образами праці закінчилась поразкою останніх, їх витісненням кудись за театральні куліси капіталістичного виробництва. Праця не лише більше нецікава, – вона цілком недоречна, недоладна, непристойна там, де всі софіти спрямовані на товар, щоб наповнити його сакральною значимістю. Повстання проти влади праці закінчилося не звільненням від її обтяжливих, нестерпних проявів, а ще більшим заниженням її завжди амбівалентного статусу, витісненням праці за поле видимості. 

Як виявляється, створений світ, світ штучний, цілком спроможний обходитися без контактів зі способом та суб’єктами свого  перманентного відтворення. 

Радянські часи позаду й ідилічна доярка більше не посміхнеться нам із екранів телевізорів. Проте, разом із її зникненням, наче корова язиком злизала й будь-які інші репрезентативні взаємозв’язки зі сферою створення та виробництва матеріальних благ. Праця, нині невидима, проте не позбавлена своєї прозаїчності, мігрувала десь на околиці буденності, стала загадковою й незбагненною. 

Кураторське об’єднання ХУДРАДА запрошує вас відвідати експозицію, назва якої звучить трохи анахронічно – «Трудова виставка», де ви зможете зустрітися з тим, що волею ідеології теперішнього капіталізму втрачає контури реального та стає фантастичним настільки, що допускає будь-які форми контролю, експлуатації та самоексплуатації. Тут ви зможете побачити образи діяльності, що поступово та рішуче переміщуються з простору свідомості у несвідоме, на територію сновидіння. 

Праця художника, якій присвячена окрема тематична лінія виставки, розірве кайдани сну та дозволить робітнику одночасно виступити у ролі того, хто споглядає працю. Бо ж на сьогодні тільки мистецтво має можливість повернути працю на авансцену, будь-який інший візуальний модус на це не спроможний. 

У виставці беруть участь: Євгенія Бєлорусець, Анна Звягінцева, Нікіта Кадан, Юлія Костерєва, Юрій Кручак, Володимир Кузнецов, Микола Маценко, Лада Наконечна, Р.Е.П., Олексій Сай, Олексій Салманов, TanzLaboratorium,  Леся Хоменко (Україна), Олександра Галкіна,  Володимир Логутов,  Микола Олєйніков, Сергій Сапожніков, Давід Тер-Оганьян (Росія), Штефан Бюргер (Швейцарія), Люция Німцова (Словаччина), Младен Стілінович (Хорватія). 

Відкриття виставки відбудеться 16 листопада, середа, о 17:30. Працюватиме виставка з 17 листопада до 2 грудня 2011 щобудня з 10:00 до 18:00 за адресою: Центр візуальної культури НаУКМА, Київ, вул. Сковороди, 2, Староакадемічний корпус, 1-й поверх,  http://vcrc.ukma.kiev.ua 

Паралельна програма буде анонсуватись додатково. 

За підтримки transit.at, ERSTE Stiftung, ФЦСМ, MediaLab
Інформаційні партнери: Springerin, Labourarchive, Простори

 

Додайте Ваш коментар

Ваше ім'я (псевдонім):
Коментар:

eurozine
 


Головна  Статті  Тексти  Переклад  Новини  Тема  Акції  Мистецтво  Лінки  Газета  Редакція  


Дизайн Олександр Канарський ©2007.
При використаннi матерiалiв сайту бажаним є посилання на prostory.net.ua